Wniosek dotyczący zatwierdzenia projektu organizacji ruchu
Kogo dotyczy
Podmiotów składających do zatwierdzenia projekty stałej bądź czasowej organizacji ruchu.
Wymagane dokumenty
- Wniosek
- Do wniosku należy dołączyć co najmniej 2 egzemplarze projektu organizacji ruchu
W przypadku przedłożenia do zatwierdzenia projektu organizacji ruchu obejmującego ulice o kategorii drogi powiatowej, wojewódzkiej bądź krajowej, projekt powinien zawierać opinię Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku.
Czas realizacji
do 30 dni
Opłaty
Brak
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Miejski w Białymstoku
Zarząd Dróg Miejskich
ul. Składowa 11, 15-399 Białystok
Kontakt telefoniczny
Numer telefonu: 85 879 7979
Podstawa prawna
- Rozporządzenie ministra infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania na drogach oraz dokonywania nadzoru nad tym zarządzaniem. (Dz. U. z 2017 r. poz. 784)